wtorek, 12 listopada 2013

Koszykówka to co kocham.

Koszykówka popularny sport, ale nie dla mnie dla mnie to całe życie.
Jestem  trochę zirytowana, że gramy tylko w piłkę ręczną ,ale jakoś to przeżywam.
Czasami trener da zagrać, ale bardzo rzadko.
Ostatnimi czasami coś się zmieniło częściej gramy i nie wiem czy trener wyczuł, że tęskno mi za koszem.
Daria oczywiście woli piłkę ręczną , ja też lubię ,ale kosz.
Kosz,kosz tylko kosz i nic innego.
Chyba tylko ja tak lubię ten sport.
Jakby napisać od 1 do 4 jakie najbardziej lubię  sporty to było by tak:
  1. Koszykówka
  2. Piłka ręczna
  3. Siatkówka
  4. Piłka nożna
O koszykówce tyle.A w sobotę mamy sparing.

                                                                                     Magiczny głos Paulina. :)
                                              

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz