wtorek, 12 listopada 2013

Sparing i MOJE ŻYCIE

To tak zastanawiacie się czemu nie ma mnie na blogu .. chociaż obiecałam tak wiem , że to obiecałam ale jak zawsze wychodzi dupa . :( No ale nic wybaczycie mi no nie ? No ale przechoćmy do sedna sprawy .
Teraz posty będą wychodziły nom tak nw .
Może raz na dwa tygodnie .
Raz na miesiąc ale będą dłuższe .
Oczywiście z mojej strony wiewióra .
Nom jutro się dowiem czy jade na sparing i czy Paulina jedzie ze mną .
Ale ja sądze że raczej pojedziemy tu powien nie skromnie jesteśmy w tym najlepsze z całej grupy ..
No ale to nie tylko moje zdanie , :D Nom ale nic inne dziewczyny też nie są naj gorsze .
Ale cóż my jesteśmy lepsze ..
Hee sparing jest w sobote ;D .
Nie powiem troche się stresie no a czemu ??  A dla tego że jedziemy na ten sparing ze starszymi dziewczynami ..
Więc jest stres no wiecie motoryka i te sprawy ale wieże w sb :D .. i wieże że damy rade :D ..
Ale no to tyle z tego mojego życionka nastepny post będzie jak zdarzy sie coś nawet nawet ciekawego no to do zobaczonka :D

                                           Wiewióra :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz